Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 18, 2011

Baldu Merah a.k.a Red Velvet

Semenjak dua menjak ni femes pulak kek Red Velvet ni
sampaikan aku pun teruja nak try rasa sedap sangat ke rasanya
tapi belum berkesempatan lagi nak beli kek ni

Tapi alhamdulillah, dalam sesekali ku rasa teringin [sila nyanyi cam lagu Shima tu]
datang pulak rezeki bergolek
semalam ada staf belanja kek kat opis
Red Velvet wei... diulangi... Red Velvet
macam tahu2 pulak yang aku memang teringinkan kek ni

Dapat jugak makan si Baldu Merah ni
Walaupun dapat makan satu slice jer tapi nikmatnya macam makan sebijik kek
[aku memang hantu kek]
sedap..sedap..sedap...
[makan sambil mata bersinar2 cam Shin Chan]

7 comments:

gadisBunga™ said...

betul ke sedap? teringin la nak buat! :D

Rohani Hashim said...

nak jugakkkk...dah byk blog hany baca psl RV nih..uuhhh ni nak kena cari nih

munna said...

sebagai seorang pencinta kek.. rasa sgt jeles tau... bilalah munna pun nak rasa kek RV ni... tak de pun nampak kat kedai kek kat sini...

Misz-ella said...

red velvet mmg sedap. my favorite. tp kc suka yg mama hanis zalikha punya. hihi ..

SYANI said...

Ye ke kak cik, dia punya sedap? Hari tu tengok kat blog dia pun dah terliur dibuatnya.

SYANI said...

GadisBunga,
jelesnya aku kalau orang pandai buat kek. Boleh makan selalu. Aku tak pandai buat tapi pandai makan je..

SYANI said...

mzhany & munna,
cecepat pi cari untuk nikmati kesedapannya.. Tak rugi ooo