Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 3, 2010

Dah Ambik Stok 2-3 bulan

Dalam entry tahun lepas (lama gilos) aku ade citer pasal Pati Rahsia Hawa. Sapa tak tau pi klik entry bulan December 2009 atau kalau korang malas sangat klik je SINI.


Semenjak aku putus bekalan 2-3 bulan ni [sebab dah lama tak balik Ipoh], badan aku pun dah lemah2 tak bermaya, asyik mengantuk, malas & macam2 "M" yang lain so Sabtu baru ni aku balik Ipoh & telah borong stok RPH untuk 2-3 bulan [cukup la untuk time balik Ipoh sekali lagi..hehehe]

Tapi kan.. yang tak bestnya, sudah naik harga lor... dulu offer tak sampai RM50 la ni dah naik RM63.30. Melayang la jugak duit beberapa ratus.. Tapi nak badan sihat punya pasal, lantak le.... Bila dah berusia ni kena jaga body lebih ye dak???


** La ni dah keluar PATI RAHSIA ADAM.. kot2 korang nak beli kat encik somi boleh la.. Tapi mahal sikit dari PRH... RM69.60.

Sape nak beli boleh la kontek aku... khasiat PRH & PRA boleh baca kat SINI!!!  Tak rugi korang beli sebab aku sendiri dah rasa differencenya. Berbaloi2... [macam iklan Celcom la pulak!!!]

No comments: