Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 1, 2010

Nesvita Vs Vico

Petang semalam balik kerja terus gi beli barang dapur. Dah lama tak beli Nestum [one of the reason nak mengurangkan pengambilan makanan....konon] so semalam gagahkan diri cari Nestum 3-in-1. Selalunya aku beli Nesvita tapi semalam tak ade. Last aku ambik jer yang nampak cam Nestum (ade gambo jagung kat depan tu ye le tu).


 Sampai kat rumah, masa tengah punggah hasil2 pembelian, baru aku terperasan Nestum yang aku beli tu brand Vico. Dulu aku pernah try minum Vico tapi tak sedap. So dalam fikiran aku sure Nestum Vico ni pun tak sedap. Tapi tak minum mana nak tahu rasanya... Dan2 tu jugak aku buat perasmian....


Aku ni tak minat sangat Nestum yang campur cokelat. Tapi...tapi..tapi... bila Vico tu menerjah je tekak aku siyesly.... MEMANG SEDAP!!!! Tak tahu la korang tapi pada aku sedap.. Tak rugi aku beli..

No comments: