Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 28, 2010

Apa Ade Dengan Avatar

Pagi ni dengar HOTFM pastu katanya citer AVATAR ni dah  mengalahkan rekod TITANIC. Best sangat ke citer tu??? Memula dulu aku takde la minat sangat nak ambik tahu pasal citer2 wayang ni. Nak2 pulak jenis animation ni. Tapi hari2 aku dengar kat radio pasal cite ni. Teruja jugak rasanya nak tengok citer ni... nak nilai sendiri best ke tak best.





Kat TV9 pun selalu gak ade katun Avatar ni. Anak aku suka tengok petang2. Aku ingatkan itu la citernya & telah di"movie"kan. Rupanya James Cameron punya Avatar is totally different. This film is not about the "botak boy". Citernya ala2 alien gitu kan?? [ye ke???]







Sape2 pernah tengok cuba habaq mai apa yang bestnya citer tu?? Jalan ceritanya ke, the sci-fic background ke, wataknya ke, music dia ke... apa2 je la...  Kalau best nanti aku nak cari CD kat POERAM [kedai cd kat rumah aku]. 



Walaupun maybe some of u cakap better watch kat panggung tapi tak kira nak  tengok jugak  Kat CD/DVD pun jadi le... Al-maklumla bila masa pulak nak gi tengok wayang??? Nak ajak en somi??? Awal2 dia tak mau.... Lagipun aku sendiri tak berapa gemar tengok wayang.. maybe the sound effect gempak giler dalam panggung tapi tang gambo kat skrin tu aku kurang gemor sikit. Tak puas mata memandang....Rasa kelabu bijik mata...

No comments: