Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 5, 2009

Rezeki aku agaknya....

Semalam aku singgah Avon sebab nak belikan barang2 yang opismate aku order. Sempat la rembat perfume Spotlight yang baru tu. Wanginya boleh tahan la. Disebabkan aku dah beli perfume melebihi RM100 (aku beli 3 Spotlight tu-each for RM99.00) so aku dapat free perfume. Suppose dapat perfume Bond Girl tapi alih2 dapat perfume lain sebab Bond Girl dah habis. Akhirnya perfume idaman aku dapat aku miliki & yang penting FOC... Seronoknya....(Kalau nak beli mau harga RM109....mahai giler)... Hai rezeki..rezeki.. Dalam entry yang lepas2 (kalau nak tau sila selak2 kat archive) ade la aku citer pasal Absynthe.... Ye..ye.. siap melaram hari ni pakai ke opis... Dah macam pontianak lak bau semerbak..he..he... Akhirnya... idamanku kini dah berada atas meja solekku.... Sukanya!!!!


No comments: