Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 30, 2009

Masih Bengang

Nampaknya open house cik Besah berjalan lancar. Tapi masih ade sisa bengang dengan kitaorang kot. Maybe sebab kitaorang takde masa open house tu kot yang menyebabkan dia bengang. Anyway, aku ingatkan bengang dia tu dah reda rupanya masih berterusan sampai hari ni.

Semalam lepas balik dari Ipoh, hasben aku gi umah Cik Besah. Again.... dia buat layan tak layan. Yang layan hanya bapa mentua aku. Hasben aku jengah umah dia 2 kali tapi still buat dek je.. Masa hasben aku hulur duit kat dia (duit bulan2 + duit jaga Yaya) dia buat acuh tak acuh je.. Terima kasih pun tidak (tak macam selalu.... bila dapat duit, muka kelat terus jadi manis... mata duitan la katakan). Mana la laki aku tu tak bengang.. macam la duit kitaorang ni tak laku.
Anyway, pagi tadi masa dia ambil Yaya pun muka dia macam tak best je.. Aku senyum tapi dia buat muka tengin. Bengang jugak aku tengok. Pastu aku bawak beg bunga telur (malam sebelumnya biras aku bagi kat Yaya so this morning Yaya kata nak bawak beg tu gi umah Opah). Maybe dia ingat aku pulangkan beg tu (konon2 tak sudi nak ambik la) so dia membebel pagi2 buta. Dia ingat aku tak dengar gamaknya... Hai.... entah le Cik Besah... dah tak tahu dah nak buat camne nak puaskan hatimu itu!!!!

Mak nak macam mana lagi??????

No comments: