Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 21, 2020

UNTUK BIRTHDAY BOY

Throwback cerita minggu lepas
Birthday Adib kan 15/9/2020 haritu
Esoknya cuti Hari Malaysia kan, so aku pi la buat surprise yang tak surprise tu
sebabnya aku dah kata nak datang sekolah dia hari cuti tu
Ekceli terpaksa la bagitau suruh dia siap2 tunggu kat guard house & ajak kawan sorang dua..hahaha

Lepas tu nak dijadikan rezeki Adib, kawa aku sponsor pulak kek birthday
Aku plan just belikan brownies je tup2 ada rezeki kek juga untuk Adib
Untung la si Adib ni Cik Yong bagi kek birthday.

Ni la kek birthday khas untuk birthday boy
Tema bolasepak lagi..


Masa aku sampai gate hostel, nampak dia dah standby kat guard house
Aku just gamit2 dia datang kat kereta
Kereta takleh masuk kawasan hostel, tu yang aku parking kat luar je
Sebelum pi hostel tu aku pi singgah ambik brownies yang aku tempah kat jiran & pizza yang aku order online je. Order Pizza Hut je senang.. Ok la untuk minum2 petang. Nak sediakan makanan berat, diaorang ni mesti dah makan lunch kat dewan makan masa tu.


Happy face dapat kek & dapat celebrate birthday dengan kawan2 di hostel
Pengalaman pertama la dia celebrate dengan kawan2 semata2



Mama datang singgah hantar makanan je
Takleh le nak join sekali
Apapun harap2 semua makanan habis & tak membazir


Aku ni siap sediakan tupperware extra kot2 ada lebihan kek untuk Adib isi dalam tu
Ye la, kat hostel mana ada fridge, mana makanan tak habis masukkan le dalam tupperware, karang tak pasal bersemut2 pulak. Udah kena marah dengan warden pulak.

Update semalam, pi jumpa Adib untuk bagi duit belanja sekolah untuk minggu ni. Dia kata makanan haritu semua habis... Alhamdulillah.




No comments: