Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 20, 2019

KISAH RENOVATE RUMAH : NAK BACA TAK???

Dah setahun lebih dah aku start renovate rumah aku
Saja malas nak cerita sebab tak tahu nak start dari mana
Haha.. asalnya sebab banyak skip2 entry
Last2 terus jadi malas
Tu yang bila nak update pasal rumah terus tertunda2
Sampai la sekarang ni..

Alhamdulillah dah lebih 6 bulan duduk rumah sekarang
Lebih selesa la dari dulu [dulu pun selesa juga sebenarnya]

Oklah... saja nak panas2kan blog yang dah suam2 kuku ni
Tapi nak tanya gak, ada ke yang nak tau cerita renovate rumah aku ni??
Kalau takde yang minat malas nak cerita sangat๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…




Ada ke yang nak baca?????


Cukup 10  komen, baru tulis la.. Takde komen malas nak  cerita la... Sebab rasanya dah tak ramai yang layan blog ni pun. 
[Minta 10 je sebab rasanya itu pun payah nak dapat kat sini..hahahaha.. aku kan blogger sendu]




12 comments:

Aryan azra said...

Cerita la..cantik nampaknya rumah tu,,deko2 pun nampak cantik

Warisan Petani said...

Cantik
Tersergam indah

SueGinola said...

Nak tengok pleaseeee....

Hayati Ghazali said...

kita nak gak tau berapa kos renovate...ala, jangan le sendu..hehehe..kita pun ada blog jugak, tapi kita tak kisah ada orang baca ke tak..sebab blog kita tu macam diary pada kita...hehehe..fyi..kita suka tau baca blog awak..tp tak tinggal komen sbb tak tau apa nak komen..gituuu

matahati-aishahazhar said...

saya nak baca... 5 comment pun cukuplah.. hehe

cerita siti said...

Assalamualaikum syani. akak ni actually dr teaser awak up bln Nov tu, nak sgt tgk dan tau rumah baru syani, tp segan nak mintak up, so bersabar je tunggu.hahaha

mmg cantik dan impressed tgk perubahan nya. mmg mcm rumah baru, berkenan design tu. akak nak tau juga la, sapa yg design, sapa kontraktor, nak tgk dlm rumah juga dan cabaran2 masa renovate rumah tu...hahaha byk nau nak tau ek. untungla dapat kontraktor yg ok.

Tahaniah Syani, alhamdulillah Allah permudahkan semuanya. Mira dan jasmin pun dah besar. keep move on ya.

skuterlady.blogspot.my said...

salam,

saya pon dah lama tak jengah blog orang... blo sendiri pon dah sendu sekarang.. haha.. baru pindah 6 bulan? ooo...sementara nak renovate rumah tu ye? Cerita lah... dari awal... so boleh jadi guide pada yg lelain...

// blog sendiri pon sendu ni.. tak tau dari mana nak start blik...hahahha

RZ said...

Ceritalah....

Unknown said...

ceritalah...saya silent reader blog awak.
sentiasa mengikuti perkembangan awak.

Afzan said...

ceritalah... i'm ur silent reader

riana78 said...

cerita lah....saya ni pun silent reader

Piah said...

Nak tgk..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜