Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 5, 2017

JIMBAAN KE SEREMBAN 2

Jauh berjalan gara2 nak berkumpul2 dengan kawan2
Sebab kawan aku yang jadi host untuk potluck kali ni  dah pernah sampai rumah aku di Batang Kali
So kali ni kira kunjungan balas aku la ke Seremban 2

First time aku pergi Seremban tau
Dah le tu aku la yang paling jauh lokasinya
Member2 lain majoritinya dari KL & Bangi
Sebabkan jauh.. kena la keluar awal kan
Bajet pergi awal boleh la balik awal kan
Aku pergi dengan gegirls je... Adib tak folo

Aku bertolak dalam pukul 10.30 pagi
Bajet2 sampai la pukul 1.. tapi sebabkan jem kat highway, kul 2 petang jugak le sampainya
Jauh jugak ye Seremban ni.. dah rope balik Ipoh😅

Sampai di sana, aku tetamu kedua yang sampai
Tak lama pastu baru la makin ramai
Tapi tu la...konon bajet kul 3 dah nak balik
Bila dah berborak tu tak sedo masa berjalan
Last2 kul 5 petang baru bertolak dari rumah kawan aku tu


Sementara tunggu yang lain2 sampai.. kita makan dulu
Perut tu memang dah kebuluran..



Antara juadah yang ada.. ni belum complete lagi
[Aku bawa puding jagung tu...🙊]


Antara kengkawan yang hadir...
Dah lewat2 baru ada lagi 2-3 orang lagi yang datang



Nasib la bawa Aleeya
Dia la jadi fotografer



Amira & Jasmin suka la melayan baby Umar
Semangat sungguh dia.. baru 3 bulan
Bagus juga deme main baby, mamanya boleh sambung borak mengilai2



Mengilai tak sedo diri
Tetiba pulak ada yang candid
Sabo je le...hahahahah



Sebelum balik tu ada sorang member aku bawa kek
Kebetulan kan hari tu birthday aku
Diaorang siap celebrate birthday aku sekali
Adoi... terharu aku... Tengs... kengkawan ku




Perjalanan balik pun jem jugak la sikit2
dan hujan jugak sepanjang perjalanan
Alhamdulillah sampai rumah pukul 7.30 malam

Tengah siap2 nak mandi & solat Isya, tetiba blackout pulak taman perumahan aku
Bergelap jugak lak 2-3 jam
Nasib la perut dah kenyang takde la gaduh nak makan2 pulak dalam gelap tu
Lagipun dah penat.. mata tu nak tido je..





2 comments:

raihanah said...

salam kenal sis

Izwa Kamaruddin said...

wahhhh bestn yerrrr berkumpul kan