Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 10, 2016

MIRACLE DREAM

Baru lepas menonton episod baru Grey's Anatomy
Tah kenapa aku addicted sangat dengan drama ni
Walopun aku tak le berapa paham kejadah medical term diaorang tu

Last episod ada la Dr Riggs tu tanya pada Meredith
Pasal miracle dream
Buat siapa yang tak follow cerita ni
Ni Meredith tu dok cerita pasal late husband dia
[Suami dia dah meninggal sebab eksiden]

Aku pun ada mengalami miracle dream
Bila arwah suami aku datang hampir 2 bulan lepas dia pergi""
Kami jumpa di satu tempat
Dia cakap pada aku "Lama kita tak jumpa"
dan lepas tu dia cium dahi aku
Pastu aku pun terjaga dari tidur..hahahaha
Maybe sebab aku rindukan dia sangat kot
Kalau ikutkan hari2 aku nak mimpikan arwah suami aku tu..huhuhuhu


Meredith Grey, i feel you
When you lost your true love
When you miss your loved ones



2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

Aku follow cerita ni dari season 1 sampai season skrg wehhhhhh tak pernah miss 1 episod pun :(

Kakzakie Purvit said...

Walaupun sekadar mimpi tapi ianya seperti satu kepuasan bila dpt bertemu dgn indah. Semakin lama semakin rindu ye Sya.