Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 13, 2015

MENEBUS VOUCHER ZALORA

Haritu kan dah kabo aku dapat voucher Zalora RM100 kan.
So naik juling bijk mata aku mencari benda yang aku boleh beli 
kat website Zalora tu...
So fikir punya fikir, ini je la hasilnya...

Gila tamak jam sampai 3
[sebabnya semua aku berkenan..hahahaha]
Sebelah tu pulak sehelai bawal crepe RM10 je
[sebab nak cukupkan jumlah voucher tu]


Aku ni jenis suka beli barang biar nampak banyak
Tak reti nak menghabiskan segedebuk untuk 1 je item mahal
So daripada RM100 = 1 barang
baik la RM100 = 4 barang
Baru la rasa berbaloi shopping...hehehehehe
Dah le jarang2 dapat voucher free kan...
Jadi la jam2 ni semua sebagai advance birthday gift untuk aku...
Alhamdulillah.



2 comments:

Azlina said...

best2... saya tebus purse je aritu... rm99

Shafiq Fahmi said...

Saya jumpa kedai baju laki yang murah dekat www.ellemaristore.com
Dah beli satu kemeja, style gila.

"Sharing Is Caring."