Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 30, 2014

BLOGLIST UPDATE

Dah lama dah aku nak upadate blog aku ni
Update entry selalu la buat
Update list & layout amat la jarang nak buat...
Malas nak godek2 kekdahnya

Hari ni terlebih rajin so aku update bloglist aku
Mana2 blog yang dah bersawang lama sangat
aku remove dari bloglist aku
Kiranya yang berada dalam bloglist aku tu kategori orang2 yang aktif je la
[Aku suka orang aktif2 ni...hahahaha]

-4 orang blogger yang aktif -

So kalau agak2 blog korang takde dalam list aku tu
Tapi korang ni kira aktif la kan
Jangan malu2 inform aku ye
Boleh le aku masukkan blog korang tu dalam list aku
Maklum le dah banyak sangat blog aku folo
Maybe ada yang terlepas pandang

CHOW!

3 comments:

Izwa Kamaruddin said...

ehhh ade kat situ..hehehe..

Unknown said...

hehehehe... terselit blog Nafira yang gojes itu.. hahahaha.. terima kasih sbb sudi Add blog Nafira masuk dlm list..:)

Lynn Huraiza said...

nak kena cek nie...ada ke tidak yer?