Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 24, 2014

CCPP PENGGANTI NESCAFE

Aku adalah hantu Nescafe tau [bukan yang 3-in-1 punya tau]
Sehari at least sekali mesti nak minum Nescafe
Kat opis pun boleh kata ni minuman rutin aku hari2
Tapi masih takleh celen Nescafe yang dibancuh oleh tea lady opis lama aku..huhuhu
[Rindu Nescafe Kak Laila]

Dalam pantang ni aku tak berani minum Nescafe
Berani minum kopi, susu ngan milo je 
Sebabnya masa pantang Amira dulu, aku pi gatai minum Nescafe
Atenya seharian mata si Amira dok segar bugar
Aku le yang teruk kan.. sebab baby takmo tidur sedangkan aku mengantuk ya amat.
So pantang kali ni takmo ulang lagi
Kalau tak jenuh la aku wei...

Sebagai pelepas gian, aku beli la CCPP
CCPP = Cocoa Collagen Power Plus
So far aku minum ni idak le pulak Jasmin tu takleh tido
Ini dia stok sebulan aku..

CCPP ni aku pernah minum masa sebelum aku peknenkan Amira
Konon2 nak bagi tenaga la sebab aku masa tu selalu letih
Tetiba dapat bonus peknen lak.. Alhamdulillah

Baru minum sekotak, udah tau peknen pulak
So rezeki teman seopis la dapat lagi 2 kotak tu..hahahaha

Ni pun member2 aku dok usik dibuatnya karang terlekat lagi sorang bila dah minum CCPP ni
Hahahaha...
Woi pakai protection la woi!!!!
Udah2 le tu aku beranaknya... [buat masa ni la]
Letih oo anak rapat2 ni.. mujo bukan kembo.. kalau idak tumpo aku!!

Khasiat dan kebaikan CCPP ni kome google la sendiri
Malas aku nak bagi huraian..
Yang penting POMPUAN PREGNANT & LELAKI ---> TAK BOLEH MINUM!!!




** Hari ni last day pantang.. Esok aku MERDEKA!!!

4 comments:

mama eija said...

saya pernah minum... berkotak2 jugak la... sedap kan.. muka berjerawat jadi kurang hihi.. behenti lepas prgnant.. eh tapi awat lelaki tak boleh minum ye?? hehehe..

Azlina said...

sy pun minum mende ni jugak sblm ni... pahtu try mende lain plak..lama2 tggal terus

SYANI said...

Miz Eija,
Lelaki takleh minum mungkin sebab ada bahan2 yang tak sesuai untuk orang laki kot... contohnya kacip fatimah tu..

SYANI said...

Lin Azlina,
Saya pun cam awak... lama tinggal tetiba ada member yang ingatkan balik.. tu yang terus beli tu