Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 23, 2013

REUNITED AFTER 2 WEEKS

Selepas 2 minggu berpisah, akhirnya kami bersatu semula Sabtu lepas
Hahahah... berpisah la sangat kan
Sebabnya hasben aku kena gi Jepun 2 minggu
Tinggal la aku anak beranak
Dah le ini fes time kena tinggal lama2

Alhamdulillah, hasben dah selamat sampai rumah malam Sabtu lepas
Lega dapat jumpa hasben.. [rindu sebenonya]
Anak2 apatah lagi... especially Adib
asyik membilang hari bila abahnya nak balik

Gambar proper takde, gambo tido pun jadi le..
[Hasben aku dah pakai tishirt Jepun tu]

Hasben aku gi keje ye uols.. bukan  pi jenjalan
Tapi ada juga la ole2 hasben aku belikan untuk kami

Untuk anak2 hasben belikan baju je 
Nasib baik la ngam2 je saiznya dengan diaorang
Rompers untuk Amira
Adib pun sepasang jeans & kemeja
[dah pakai pun pagi semalam]
Aleeya pulak sepasang baju kaler pink

Untuk aku pulak laki aku belikan sehelai baju juga
Dan ada satu lagi yang aku tak sangka dia akan beli
Sebab hasben aku tak pernah belikan untuk aku sebelum ni

Henbeg Jepun mari...
Ok juga la taste laki aku ni sebenonya

Untuk Cik Besah dan biras aku pun dia belikan handbag juga
Hahahaha... masing2 dok melaram henbeg la pasni..

3 comments:

Lynn Huraiza said...

syukur alhamdulillah selamat balik malaysia...seronok la syani dapat hadiah...hehehehe...

Unknown said...

Aumak..lepas nie jenjalan bawak h.bag mai dari jepun la ye hihihihi

lieyalatif said...

wahh pi jepun...kalo leh ikut tu lg syok ekekeekek....mau tak rindu ..2 mgu pada lieya lame tu...aduhhhhh tak tahan tgu hubby balik kan....