Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 18, 2013

HELLOW 34!

Officially 34 hari ini
Eh.... muda lagi ni... 
Berani nak kata aku tua?????
Walopun rupe tua tapi hati muda tau.... wakakakaka


Apa achievement terbaik sepanjang 34 tahun ni??
-terlalu banyak achievement yang biasa2 je,  tak boleh buat novel pun sebab kisah hidup aku ni tak le interesting mana..

#Suami pun takde la erogen pun so tak le jadi citer Love You Mr Arrogant [eh...tetiba!!]
 - itu je novel drama yang terkini yang meletop2 kat tibi kan...


*** Apa la aku melalut ni?? Maafkan aku ye... dah 34 tahun ni makin banyak pulak sel2 otak aku yang dah longgar...hmmmm




7 comments:

Rizziela said...

kita sebaya rupanya

Lynda Che Lah said...

happy birthday kak Syani..makin cantik..

lieyalatif said...

hepi belateed kak....laa lieya kene panggil kak syani laa lepas nie heheheeheh....tgk rupe awet muda mcm baru 29 same ngan lieya heheheeheh

Anonymous said...

happy birthday... masih muda sgt tu hehehe

Qhaifa Nur said...

hepi besday...
sedapnya kek tuh...

Unknown said...

ate mude le tu senyum lebo jeee..apa pon selamat panjang umur murah rezeki ye buat mike..

Rinna said...

Epy Besday Syani.. Moga dimurahkan rezeki dan sihat sejahtera selalu hendaknyaa..serta hidup diberkati oleh Allah.. Aaammiinn.. :)