Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 24, 2013

TERJEBAK DENGAN ARROW SEBAB HERONYA HENSEM

Dah lama takde folo drama2 omputeh ni
Semua aku tengok banyaknya sekerat jalan je
Lepas habis citer DESPERATE HOUSEWIVES hari tu memang dah takde folo drama lain kat tv dah. 
Cuma sekarang folo Grey's Anatomy [itu pun tengok online ko...]

Malam Selasa lepas, aku tertengok citer ARROW
Ingatkan ada Supernatural  rupanya citer lain
Takde intention pun nak tengok sebenarnya
tapi lama2 jadi best pulak citer ni
Heronya pun hensem [tu yg sanggup tengok tu]
Dah le citer tu start kul 11 mlm


Baru tau citer ni adaptasi watak animasi Green Arrow
Selama ni tak tahu pun ada kartun tu
Spiderman, Superman, Batman aku tau la
Dah tu kalau jenis guna panah ni aku tau Robin Hood je

Apa pun, citer ni best pada aku
banyak action... ai like... heronya lagi ai likeeeeeeeeeeeee

Rupanya citer ni dah masuk season 2
TV3 baru nak tayang season 1
Marathon online je la jawabnya....

1 comment:

Sham Kamarul said...

lama da tk lyn citer ni..mmg best tp citer cm sama dgn batman je