Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 7, 2012

SUDAH SELAMAT MENDAFTAR

Akhirnya dah selamat aku mendaftar
Bukannye daftar mengundi yer [mementang dah dekat PRU-13]
Tapi aku pegi mendaftar Adib untuk darjah satu sesi 2014
[awal setahun aku daftar tau... takmo kelam kabut macam Yaya dulu]

Sebelum daftar kat sekolah make sure korang dah daftar online dulu
UNTUK SEKOLAH DI SELANGOR SAHAJA
Pastu  bawak la print out tu + supporting doc + sampul surat biasa dengan setem 80 sen ke sekolah yang korang nak daftar anak korang tu.
Jangan lupa bawa sekali surat beranak anak yang original sebab nanti sekolah akan cop kat belakang surat beranak tu macam kat bawah ni [tu sebabnya surat beranak anak tu jangan dilaminate]


Ni cop kat belakang surat beranak si Adib
Tarikh daftar hari ni & no pendaftaran si Adib ialah no 3
[maksudnya orang ketiga yang daftar & direkod dalam buku register tu]

Ada yang tanya bila nak kena bayar yuran?
Rasa aku, yuran sekolah dah takde cuma ada yuran PIBG je. Itu pun bayar masa hari mula pendaftaran sekolah nanti.

Korang dah daftar anak ke?

2 comments:

Unknown said...

saya baru jeh daftar online,alhamdulillah dah settle cuma nak gi sekolah je,insyaallah nex week kot....

Bitt (double IS) said...

tu la dah daftar bulan 2 haritu...gatal online awal2 pastu dah buka tu yg terus daftar jek...ye la u semua sijil tak buleh laminate kalau tak mesti pihak tertentu akan laminatekan awal2 kan :)