Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 21, 2011

NARA SEAFOOD

Malam minggu lepas kitaorang pegi dinner  kat luar
malas nak masak punya pasal
Hasben ajak makan kat NARA SEAFOOD
Actually kedai ni jiran aku selalu pegi makan
katanya sedap so kitaorang pun nak try le
betui ke sedap sangat???

Kedai ni tak le jauh sangat dari rumah aku
nak jalan kaki pun boleh [tapi lenguh la]

Ni je best angle aku daat untuk snap nama kedai ni

Kami pi makan bertiga je 
Yaya tak ikut sebab dia nak berkepit dengan Mak Long dia

Layan dulu budak gondola ni...

Gambar makanannya ade aku tangkap tapi terparkinson lak
malas nak tepek gambar goyang tu
orang tak ramai so makanan agak cepat sampai la
Aku makan bihun tomyam
hasben ku makan nasi putih, sup ekor, telur bungkus & air karot susu
Adib pulak makan nasi goreng & minum air laici

Total harga =RM 27 hinggit.. mahal seh..
Kesimpulannnya... takde la sedap sangat.. sikit lak tu

** Takkan ade kunjungan kedua la kot..

1 comment:

rasp said...

salam perkenalan...
kalo sedap & banyak pasti ada kunjungan kedua ye tak :)