Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 7, 2010

Basikal Pink Basikal Biru

Minggu lepas [aku ni asyik past tense je...present tense jarang2 aku guna yer.]
sambung balik
Minggu lepas, selepas berjanji2 dengan anak2 nak belikan basikal baru,
hasben aku dah belikan deme sorang sebijik basikal
habis hati la budak 2 orang tu, mende lain tak pandang dah
asyik nak mengadap basikal je... 
[komputer pun deme dah jarang main] <---bagus gak tu kan??


Ini la basikal baru Yaya & Adib
Yaya dapat basikal pink, yang Adib pulak nak kaler biru.

Basikal yang hujung sekali tu sekarang dah dipandang sepi.. sian dia sebabnya tayar kecik tu dah kena bukak so takde orang nak layan dia. Basikal tu aku suruh Yaya praktis naik tanpa tayar kecik. Ade la dia praktis 2-3 kali pastu tak nak dah. Bila dah ada basikal baru langsung tak hingin dia nak naik beskal lama.


Kot ya pun benda baru, port untuk basikal pun port baru ke??? Dapur aku jadi tempat letak beskal. Mentang2 la benda baru. Takut karat kena hujan le tu. Takut kena curik pun ye jugak dak.. Kalau ikutkan port asal tempat basikal tu macam kat gambar yang atas tu. Tah sampai bila la port baru ni nak kekal... [Abang, nanti buat awning  baru la yer, baru boleh letak beskal kat luar tau!! Sempit dapur i jadinya!!]


2 comments:

Queen said...

time syaang gitulah..dapur pun jadik..hahhaha

time dah jadi bahan lenjan hari2..tgkla die punye bersepah..hahha..merata ada je basikal die

sw33tdarling.com said...

hhehehehe... benda baru, tengah panas lagi rasa sayang tuu....