Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 28, 2009

Kitchen Cabinet

Kalau la dapat KC camni.... alahai... too exclusive tak sesuai untuk aku...


Bila terbaca blog member aku si Raihan, jeles gak tengok dia dah install Kitchen Cabinet kat umah dia. Aku ni bila lagi. Masa baca blog tu encik suami ade kat sebelah so dia pun menempel sekali kat sebelah aku baca blog tu. Pas tu aku tanya la bila kita nak pasang KC? Teringin gak nak merasa... Pastu dia pun cakap le "dah ade bajetnya ke yang oi???". Terdiam lak aku... Betui gak... No money no talk la... Ha..Ha..Ha... Last2 aku jawab la "takpe la bang, kita kumpul duit dulu la yek...". So kena pospon dulu la hajat dihati...






Ni le keadaan huru hara kat dapo aku....


Hasben aku prefer yang cenggini



Aku pulak suke yang gini.... Berapa ribu riban le gamaknya????




No comments: