Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 4, 2009

Comforter

Before boss blah dari opis hari Jumaat tu, dia siap pesan pada aku ngan K. Niza suh beli limau. Rupanya nak buat tarian singa kat sini next wednesday. Aku ngan K. Niza pun YE YO O je la cari limau kat Carrefour. Hampeh - Out of stock. Dah kebetulan gi K4, aku ajak K. Niza gi tengok comforter. Hari tu dah usha dah harga dalam RM160. Ok la. Akhirnya, dapat aku beli comforter (mentang2 la baru dapat gaji)... he..he..


Ni la rupanya bila dah pasang....


Masa cuti CNY hari tu dah beli comforter kat Yaya. RM 103 kat JJ Ipoh. Tapi untuk bilik aku takde lak yg aku berkenan kat JJ tu. Sib baik kat K4 ade so beli je la. English style lagi - siap ngan bedsheet, comforter, 4 pillow cases, 1 bolster case & 1 cushion cover. Semuanya RM160. Ok la kan. Sampai je rumah petang tu terus pasang. Ok la sebab matching semua dengan theme bilik aku tu- dari langsir sampai ke accessories... SESUAI... Malam tu apa lagi, tidur lena ngan comforter baru.. La..La...La...

Ni comforter bilik YAYA


No comments: