Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 16, 2008

Frustnya Fiq tak masuk Final Juara Lagu

Last Friday aku tengok la separuh akhir Juara Lagu kategori Pop Rock. Actually tak le minat sangat nak tengok tapi sebab ade lagu Bukti yang Fiq nyanyi tu buat aku teruja lak nak tengok. Masa artis lain buat persembahan aku asyik ulang alik dapur je tapi bila sampai Fiq aku terus duk berteleku depan tv... He..he.. Actually aku takde la minat si Fiq ni tapi lagu tu cam best jer. Hubby aku pun setia menengok si Fiq tu. Tapi sore dia memang power la.... Tu yang khusyuk tengok tu.

Tapi bila announcement sape yg dpt gi Final, si Fiq tak dapat lak. Frustnyer sebab org lain yg buat persembahan cam hampeh dapat la pulok. Keciwa tul... Tapi memang tak pueh hati la dengan keputusan tu. Ade la pulak lagu si Meet Uncle Hussin tu dapat, nyanyi pun cam terbelit2 lidah... Tak puas hati... Si Elyana punya Kalis Rindu pun rasanya tak patut dapat... TAK SESWAI TAU!!!!!!!!!!!

Tapi overall Fiq ngan Bob je nyanyi power gile... Memang all out. Lagu lain boleh get out la....
(siap tengok balik video kat youtube..he..he..)


Fiq - Bukti

Dalam lembah yang gelita
Tak nampak wajah
Apatah nak ku melangkah
Merangkak pun payah
Percik api menyala
Bagai satu petanda
Jauh mana kan aku damba

Dalam jiwa yang cedera
Tak nampak cinta
Apatah nak ku gembira
Tersenyum pun paksa
Bibit kasihmu dinda
Susah mana pun aku
Akan menyusurinya

Air… mata….
Ku tahan…
Mengalir lesu
Dalam kalbu

Dingin.. lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku…

Dalam hidup yang gelora
Tak nampak dosa
Apatah nak bercinta
Merindu pun dera..

Kerdip sinar di mata
Bagai satu petanda
Sukar mana kan aku puja

Air… mata…
Ku tahan…
Mengalir lesu dalam kalbu
Dingin… lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku

Hanya kepadamu
Tinggal harapan kasih
Buat diri ini
Kembali berasmara

Air… mata….
Ku tahan…
Mengalir lesu dalam kalbu
Dingin… lalu…
Membeku…
Menjadi bukti luhur niatku 3x

No comments: